Det finns INGET att fixa…
- Frida Eriksson

- 7 apr.
- 1 min läsning
Känner du igen dig i tankar som dessa?
"Jag behöver tänka mer positivt, ändra mitt mindset, lösa mina blockeringar."
Usch, vad utmattande. Att spring i cirklar och ständigt hitta nya saker som är fel på en… Det var min personliga utvecklingsresa under så lång tid.
Tills jag fick en insikt som förändrade allt. Den fick mig att se klart... Det var som att den där sista pusselbiten jag letat efter äntligen föll på plats. Allt "made sense" helt plötsligt.
I denna video berättar jag varför jag och så många andra står stilla när det kommer till manifestation. Varför det för så många känns som en oändlig kamp mot sig själv. Klicka på videon och tillåt dig att sluta springa och börja skapa det du faktiskt vill. 🩷
Berätta gärna i en kommentar, vilka manifesteringsmetoder har du testat hittills?
Med kärlek,
Frida






Kommentarer